Obecní úřad obce Hojovice
Hojovice 80
395 01 Pacov
kraj Vysočina
Krach cestovní kanceláře v zahraničí
Pomoc při krachu cestovní kanceláře, jenž postihl občana České republiky v zahraničí.
V této věci jedná občan České republiky - klient cestovní kanceláře, který byl krachem cestovní kanceláře v zahraničí postižen, příp. osoba blízká.
V případě krachu cestovní kanceláře se může občan České republiky obrátit na představitele cestovní kanceláře (delegáta) či jeho zástupce v České republice.
V případě, že cestovní kancelář není ochotna nebo schopna dále plnit své závazky vůči klientům, případně řešit jejich krizovou situaci, může se občan České republiky obrátit (se žádostí o pomoc nebo o poskytnutí informací aj.) na zastupitelský úřad České republiky v zemi svého pobytu.
Před cestou doporučujeme - přečíst si informace o cestování s cestovní kanceláří, které naleznete na internetových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj České republiky.
Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.
Občan České republiky se může obrátit na:
cestovní kancelář - jejího představitele (delegáta) či jeho zástupce v České republice,
svou pojišťovnu,
zastupitelský úřad České republiky v zemi svého pobytu.
Je třeba mít k dispozici doklad totožnosti, z něhož vyplývá, že je žadatel o pomoc státním občanem České republiky.
Dále je třeba doložit voucher, resp. doklad o úhradě služeb zkrachovalé cestovní kanceláře, popř. smlouvu uzavřenou s touto cestovní kanceláří.
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Za pomoc spočívající v poskytnutí rady, informace nebo zprostředkování kontaktu (za účelem řešení této životní situace) oslovené úřady poplatky nevybírají.
Lhůta pro vyřízení žádosti o pomoc není stanovena.
Pomoc je poskytována tak, aby byla efektivní.
Ostatní klienti zkrachovalé cestovní kanceláře, další zmocněné osoby, např. pojišťovna, různé subjekty turistického ruchu v dané lokalitě, přepravní firmy apod.
Doporučuje se - aktivně usilovat o kontaktování odpovědných pracovníků cestovní kanceláře s cílem jejich veškeré možné součinnosti při řešení situace klientů.
Žadatel o pomoc poskytuje součinnost dle požadavků osloveného úřadu.
Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místa uvedeného v bodě 08.
03.08.2015
Bez časového omezení.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
25 |
26
|
27 |
28
|
29 | 30 | 1 |
2 |
3
|
4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 |
10
|
11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 |
17
|
18 |
19
|
20
|
21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
31
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |