Obecní úřad obce Hojovice
Hojovice 80
395 01 Pacov
kraj Vysočina
Podání žádosti o zveřejnění informací fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy
Portál veřejné správy zajišťuje (podle ustanovení § 6f odst. 4 zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů) přístup k informacím fyzických osob a právnických osob, a to zejména k formulářům v elektronické podobě těchto osob.
Přístup ke zveřejněným informacím je umožněn všem uživatelům Portálu veřejné správy.
O zveřejnění informací může požádat fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba, resp. její statutární zástupce (dále též "objednatel služby zveřejnění informací").
Služba zveřejnění informací může být poskytnuta pouze na základě písemné smlouvy uzavřené mezi Ministerstvem vnitra a objednatelem služby zveřejnění informací, přičemž nedílnou součásti smlouvy jsou podmínky poskytování služby zveřejnění informací.
Smlouva nabývá účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.
Právní vztah vniklý uzavřením smlouvy se řídí zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to bez ohledu na to, zda objednatelem služby zveřejnění informací je fyzická osoba, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba.
Ministerstvo vnitra zajistí přístup k těmto informacím tak, že zveřejní podklady poskytnuté objednatelem v rámci Portálu veřejné správy způsobem umožňujícím dálkový přístup:
Seznam zveřejněných informací bude dostupný z Karty subjektu, v řádku Publikované dokumenty. Webová stránka Karta subjektu je dostupná z detailu konkrétního subjektu v prostředí Seznamu držitelů datových schránek. Příslušný subjekt je možno vyhledat přímým zadáním názvu, dle IČ nebo ID datové schránky, případně ručním prohledáním seznamu subjektů dle kategorií.
Seznam zveřejněných informací bude dále dostupný ze vstupní stránky Portálu veřejné správy, sekce Zveřejňované informace, po kliknutí na text "Nepovinně". Zveřejňované informace jsou v kompletním seznamu řazeny chronologicky sestupně.
V každém ze seznamů popsaných ve výše uvedených odrážkách má návštěvník Portálu veřejné správy možnost zvolit zobrazení detailu zveřejněné informace. Následně se zobrazí webová stránka, obsahující všechny údaje, které objednatel služby zveřejnění informací dodal Ministerstvu vnitra v podkladech. Každá zveřejněná informace bude mít vlastní unikátní URL adresu.
Objednatel služby zveřejnění informací bere na vědomí, že služba zveřejnění informací nebude poskytována v době technické odstávky Portálu veřejné správy nebo v době výpadku Portálu veřejné správy z jiných důvodů.
Objednatel služby zveřejnění informací podklady poskytne v elektronické podobě ve formátu, který je Ministerstvem vnitra stanoven.
Podklady zašle do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".
Ministerstvo vnitra
Doklady nejsou stanoveny.
Cena za poskytované služby:
5 000 Kč bez DPH za prvních 30 kalendářních dnů poskytování služby zveřejnění informací;
500 Kč bez DPH za každé další období v délce 30 kalendářních dnů, následujících po prvních 30kalendářních dnech poskytování služby.
Období poskytování služby zveřejnění informací se stanovuje v násobcích jednotky o délce 30 kalendářních dnů.
Objednatel služby zveřejnění informací v podkladech pro zveřejnění vyznačí počet jednotek o délce 30 kalendářních dnů, přičemž nejvýše přípustné období poskytování služby zveřejnění informací je stanoveno na dobu 12-ti jednotek o délce 30 kalendářních dnů.
Cena za poskytování služby zveřejnění informací je splatná jednorázově za celou dobu poskytování služby zveřejnění informací, a to po podpisu smlouvy, avšak před zahájením poskytování služby zveřejnění informací.
Objednatel služby zveřejnění informací je povinen uhradit cenu za poskytování služby zveřejnění informací v plné výši včetně DPH na základě výzvy k úhradě, kterou obdrží od Ministerstva vnitra. Úhradou ceny se rozumí připsání příslušné částky na účet Ministerstva vnitra.
K zahájení poskytování služby zveřejnění informací dojde v den požadovaný objednatelem služby zveřejnění informací, ne však dříve, než 10. kalendářní den ode dne nabytí účinnosti smlouvy a nikoli dříve, než 10. kalendářní den ode dne úhrady ceny za poskytování služby zveřejnění informací dle smlouvy.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Objednatel služby zveřejnění informací zašle podklady do datové schránky: "Automat PVS (Ministerstvo vnitra)", ID schránky: "uur3q2i".
Nevyplněno
Objednatel služby zveřejnění informací nemá nárok na změnu obsahu zveřejněných informací a formulářů v průběhu doby platnosti smlouvy o zveřejnění informací.
V mimořádných a odůvodněných případech může Ministerstvo vnitra povolit provést aktualizaci obsahu informací a formulářů na základě nových podkladů poskytnutých objednatelem služby zveřejnění informací.
Sankce nejsou stanoveny.
Nevyplněno
Nevyplněno
Ministerstvo vnitra
- Odbor veřejné správy a eGovernmentu, oddělení komunikace eGovernmentu
Nevyplněno
24.09.2012
05.11.2013
Bez časového omezení.
Zjednodušený přehled úkonů:
Úkon | Objednatel služby zveřejnění informací | Ministerstvo vnitra |
a. | Připraví podklady pro zveřejnění ve formě požadované Ministerstvem vnitra. | |
b. | Dodá podklady do určené datové schránky Ministerstva vnitra. | |
c. | Dodá Ministerstvu vnitra podepsaný návrh smlouvy o zveřejnění informací dle zveřejněného vzoru, a to ve třech stejnopisech. | |
d. | Posoudí, zda podklady jsou v souladu s článkem 3 smlouvy o zveřejnění informací. | |
e. | V kladném případě zašle objednateli podepsanou smlouvu o zveřejnění informací a zároveň i výzvu k zaplacení ceny. | |
f. | Uhradí cenu na účet Ministerstva vnitra. | |
g. | Vystaví daňový doklad a zašle jej objednateli služby zveřejnění informací. | |
h. | Zveřejní informace na Portálu veřejné správy. |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
25 |
26
|
27 |
28
|
29 | 30 | 1 |
2 |
3
|
4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 |
10
|
11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 |
17
|
18 |
19
|
20
|
21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
31
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |